12 stycznia 2016

JAK UBRAĆ SIĘ NA MROZY? JAK WYGLĄDAĆ DOBRZE PRZY -10°C?



Nowy rok, nowe plany, nowe postanowienia. Wiele z nich dotyczy sfery prywatnej, ale i dla blogowych poczynań nie zabrakło miejsca na liście "rzeczy do zrobienia w 2016 roku". Pozwolicie, że nie będę wypowiadać ich głośno. Ilekroć to robię, wszelkie plany biorą w łeb. 

Jedyne, co mogę zdradzić to fakt, że nie zamierzam stąd znikać - a od jakiegoś czasu właśnie taki scenariusz się zapowiadał. Postanowiłam wziąć się w garść, zakasać rękawy i dawać Wam z siebie tyle, na ile pozwoli mi czas i energia. Nawet jeśli oba czynniki będą powściągliwie mnie sobą obdarowywać ;-)

Pierwsze dni stycznia zaczęły się niespodziewanie przyjemnie. Urodziny, które spędziłam w gronie najbliższych. Śnieg - który nareszcie przykrył tę paskudną chlapę. No i ona! Boogiesilver, która wypowiedziała tyle miłych słów na mój temat, że przepraszam za kolokwializm - mało nie posikałam się z radości. Niesamowite to uczucie, kiedy ktoś zupełnie obcy odbiera Cię w taki sposób. Każdemu z Was życzę, żeby usłyszał kiedyś coś takiego. Link do filmiku zostawiam na dole. 









 CZAPKA|HAT: H&M KIDS
SZALIK|SCARF: RESERVED
SWETER|SWEATER: MISSQUIDED
PŁASZCZ|COAT: ZARA 
SPODNIE|PANTS: STRADIVARIUS
TOREBKA|BAG: STRADIVARIUS
BOTKI|BOOTS: STRADIVARIUS



*****
Paula mówi o moim kanale na You Tube ok.czwartej minuty, ale oczywiście zachęcam do obejrzenia całego filmu ;-)

9 komentarzy:

  1. Czerń i biel to zawsze dobra opcja! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że zostajesz tu z a nami. Youtuberek nie znam, ale cieszę się razem z Tobą:).

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie podkreśliłaś czerń, bielą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja uwielbiam całe czarne kobiece stylizację.
    Świetnie podkreśliłaś czerń białym kołnierzem !

    bykocur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz <3 No i gratuluję wyróżnienia u Boogie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam miśki pod szyją :-) fajny look, zostaję jako obserwator!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.