14 marca 2014

SPORTY OR ELEGANT?




Szał aktywnego trybu życia ogarnął niemal całą Polskę. Sportowy trend przeniknął z ulic, sal ćwiczeń i sprzed telewizorów do świata mody. W co drugim domu na ekranach i monitorach Ewa Chodakowska, Mel B. czy inna motywująca swoją nienaganną figurą i niespożytą energią laska. Spodnie a'la dresy nie kojarzą się już ani z salą gimnastyczną, ani też z trzema paskami plus jeden gratis. Do szpilek wyglądają całkiem... elegancko (?). Do tego najlepiej, jeśli mają typowo dresowy, jasnoszary kolor. 


No i "adidasy"! Istny wysyp obuwia sportowego daje ogromną możliwość wyboru spośród tysiąca wzorów, kolorów i marek. Osobiście nie lubię butów, które zdobią (czytaj: szpecą) wielkie znaczki firmowe. Tyczy się to nie tylko tych sportowych typu Nike, Reebook, New Balance itd. Od słynnych Hunterów odrzucał mnie zawsze właśnie ten wielki napis na przedzie. Cóż poradzić? Nie lubię i tyle.

W związku z powyższą paplaniną (czasem muszę o szmatkach pogadać, sorry :p) mam dla Was dzisiaj zestaw, w którym jednym z kluczowych elementów są sportowe buty. Postawiłam na wygodę z odrobiną elegancji. I na brak znaczka oczywiście :-) 













żakiet/jacket - H&M
bluzka/top - H&M
spodnie/pants - H&M Kids
adidasy/running shoes - Bershka
okulary/sunglasses - MANGO
zegarek/watch - Geneva (Allegro)


21 komentarzy:

  1. Fajny zestaw - taki z pomysłem ;) A wiosnę widać nie tylko na niebie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz, piękny zestaw ! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna i zapewne wygodna stylizacja;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten zestaw!
    Buty są rzeczywiście cudne, czerwone sznurówki super wyglądają, no i całość świetnie współgra ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny outfit! Podoba mi się połączenie stylów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoją paplaninę ! I buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. super to kolorystycznie zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znaczek jest tu zbędny :) Ty robisz furorę :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to fajnie połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sprytnie to wykabinowałaś :) efekt ogromny :) kolorki i fasony swietnie współgrają, widzę też zdecydowałaś sie na ten zegarek to smieszne ze taka taniocha wygląda tak dobrze ;) sama go nosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że sama jestem zaskoczona jego jakością. Kupiłam go ponad rok temu za niewiele ponad dwie dychy, bo chciałam mieć coś niedrogiego na wyjazd. Byłam pewna, że po tym jak chodziłam w nim na plażę i rzucałam na ręcznik cały w piachu, dość szybko się pościera i porysuje. Ale to siakaś lepsiejsza chińszczyzna musi :p Trzyma się skubany jak nowy :D

      Usuń
  11. Do mnie stwierdzenie sportowa elegancja (jak to ujęłaś elegancja(?)) nie przemawia. Styl sportowy jak najbardziej, elegancki również, ale dresy ze szpilkami kompletnie mi nie pasują. Chyba za bardzo staromodna jestem :D
    Pomijając paplaninę podoba mi się zestawienie szarego i czerwieni, pasuje do Twojej urody. Buty super, sama się nad nimi zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee... To nie kwestia "staromodności" :) Ja do najmłodszych (ciałem, duchem i poglądami) nie należę, a sportowa elegancja to chyba mój ulubiony styl ubierania. Elegancka miniówa + sportowa bluza czy właśnie spodnie dresowe + szpilki... uwielbiam takie zestawienia. Także myślę, że to raczej kwestia gustu. A jak wiadomo ilu ludzi, tyle opinii :D
      Buty szczerze polecam! Baaaardzo wygodne :)

      Usuń
  12. elegancja na sportowo - świetne połączenie. :D Bardzo mi się podoba Twój styl pisania. ;D Będę zaglądać tu częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty :-) ja chce NB szaro-różowe :-)
    http://madamekateblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.