02 kwietnia 2015

W MILITARNYM STYLU | AKCENT POMARAŃCZ


Nie wiem, czy to możliwe, ale wychodzi na to, że moje ciało i mózg zasilane są słońcem.


Kiedy w zeszłym tygodniu termometry pokazywały 20 stopni, a promienie słoneczne wdzierały się przez okna do najmniejszych zakamarków w domu, zachowywałam się jakbym była na niezłym speedzie ;-) Po powrocie z pracy myłam okna, wieszałam firanki, biegałam ze szmatą i odkurzaczem przez trzy dni i wcale nie czułam się zmęczona. Uśmiech nie schodził z twarzy, a pomysłom na... wszystko nie było końca. Werwa, zapał, energia, chęci - mogłabym nimi obdzielić z 10 osób. 

A dziś? Zimno i szaro. Wieje i leje. Motywacja na poziomie minus pierwszym. Znużenie, poirytowanie i tryb "spanie" biorą górę. Mogłabym leżeć bezczynnie cały dzień. Nic nie robić i o niczym nie myśleć. A co gorsza... nie mieć z tego powodu wyrzutów sumienia :-p


P.S. Zapraszam na NOWY FILM na You Tube ;-)  (KLIK)













 JACKET: KLIK | T-SHIRT: RESERVED | JEANS: BERSHKA | BAG, BRACELET: MOHITO | SHOES: H&M | SUNGLASSES: MANGO

25 komentarzy:

  1. Wyglądasz doskonale;) A filmik z przystawkami wylądował w ulubionych:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. jest tak jak lubię! + uśmiech! i widzę nowy kolor włosów ! też na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Było słońce, był i uśmiech :-) Co do włosów to strasznie czerwono tu wyszły :/

      Usuń
  4. Musisz być taka ładna ?? Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam to samo...
    piękną mamy zimę tej wiosny, idę jutro lepić bałwana :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Cię rozumiem!
    Set idealny i genialnie, że dodałaś torebkę w żywym kolorze!
    Pięknie!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. A bo ja wiem? Dużo roboty i obowiązki wiosenno-przedświąteczne mnie pochłonęły. A Ty? :-)

      Usuń
    2. No przecież się odzywam :)

      Usuń
  8. Zawsze chciałam mieć białe spodnie. Niestety przy mojej figurze to niemożliwe. Jestem szerszą osobą i takie spodnie wyglądają na mnie okropnie. Zazdroszczę figury, masz świetną. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jesteś sama, ja mam bardzo podobnie ;)
    przez te śniegi i chłody, to teraz najchętniej bym wlazła pod łóżko i wcale stamtąd nie wychodziła ;)

    świetna jest ta kurtka!
    i jeszcze koszulka - ona też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobasz mi się bardzo, torebeczka świetnie ożywiła całość:) a płaszczyk...zazdroszczę, idealny:)

    U nas dziś pogoda troszkę lepsza, ale była masakra, zimą tak kiepsko nie było:) więc byle do wiosny, tej słonecznej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw, kurteczka/ narzutka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja, strasznie podobają mi się te buciki :) Jesteś z Lublina? Kojarzę Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna gra kolorów :) prosto, z klasą i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdjecia, bardzo lubie biale jeansy w takich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny pomysł z tym pomarańczowym akcentem;-) świetnie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne "czyste" zdjęcia świetnie oddające stylizację! Rewelacyjny blog!
    Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.