19 marca 2016

CHĘCI I ZAPAŁ DO DZIAŁANIA



Jak pewnie zauważyliście jest mnie tutaj coraz mniej. Chęci i zapał do działania maleją z wielu powodów. Głównym winowajcą jest pogoda, której już chyba wszyscy mamy po dziurki w nosie. Mizdrzenia się do aparatu, kiedy na dworze ni to zima ni to wiosna, nie można nazwać komfortowym, a tym bardziej przyjemnym. A przecież ani ja, ani Wy nie jesteśmy tu po to, żeby się męczyć. Moją rolą jest inspirować, Waszą - czerpać z bloga to, co najlepsze. Jednak wszystko w granicach zdrowego rozsądku i nic za wszelką cenę.

Ostatnio szwankuje mi zdrowie, więc wolny czas po pracy poświęcam na nagrywanie oraz montaż filmów na You Tube. Te mogę tworzyć w domowym zaciszu bez obaw, że tu mnie przewieje, tam mnie wyziębi ;-) I coraz częściej wraca myśl, która wpadła mi do głowy jakiś czas temu. I coraz poważniej zastanawiam się nad sporymi zmianami na blogu. I coraz większą mam ochotę je wprowadzić... 

Oczywiście, że nie powiem Wam, o jakie zmiany chodzi ;-) Zbliża się wiosna, więc na razie wszystko zostanie po staremu. Ale myślę, że sezon jesień/zima 2016 powitamy tutaj na blogu nieco inaczej niż dotychczas ;)







PŁASZCZ|COAT: HOUSE
SWETER|SWEATER: CUBUS
SPODNIE|PANTS: SHEIN (TUTAJ)
CZAPKA|HAT: TALLY WEIJL
TOREBKA|BAG: MANGO
ZEGAREK|WATCH: CLUSE
BUTY|SHOES: ADIDAS SUPERSTAR

9 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz <3 piękny płaszczyk ;)
    Ja na okres jesienno/zimowy zawieszam na blogu stylizacje, bo nie jestem w stanie biegać nawet teraz w ramonesce i pozować do zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w moim przypadku całkowite zawieszenie nie wchodzi w grę - za bardzo lubię to robić. Ale tak, jak mówisz w tym okresie ciężko jest robić foty. Dlatego zmiany prędzej czy później nadejdą ;)

      Usuń
  2. tak..płaszcz w tym kolorze to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że zmiany będą takie, ze będzie cię więcej, a nie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że zmiany będą takie, ze będzie cię więcej, a nie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i cudowny blog! Swietnie prowadzony i rozumiem bo sama mam coraz mniej czasu na pisanie. Oglądam właśnie YouTube :).
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądałaś, a tych zmian jestem baaardzo ciekawa :) Uchyl rąbka tajemnicy no! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.