02 marca 2016

PRZEGLĄD KURTEK BOMBER JACKET


Szał na bombery można oficjalnie uznać za rozpoczęty. Na wielu blogach widziałam już przegląd najmodniejszych kurtek tego typu. Dziewczyny wzięły pod lupę głównie sieciówki. Ja sama też zaopatrzyłam się w sieciówkowe różowe cudeńko ze Stradivariusa (tutaj). Ale czaję się na jeszcze jeden egzemplarz w innym kolorze.

Także żeby nie powielać tego, co możecie zobaczyć u moich koleżanek "po fachu", postanowiłam przejrzeć stronę Shein. Dość często robię tam zakupy i powiem Wam, że jak na razie trafiam w dziesiątkę, a buble raczej mi się nie trafiają

Podzieliłam kurtki na różne kategorie, a serduszkami zaznaczyłam te, które najbardziej wpadły mi w oko. Myślę, że zdecyduję się na jedną z nich. A Wy koniecznie dajcie znać, czy lubicie bomberki i które z poniższych spodobały Wam się najbardziej. 

CZARNE
1. KLIK      2. KLIK      3. KLIK


SPORTOWE
1. KLIK      2. KLIK      3. KLIK      4. KLIK


BŁYSK, BORDO, RÓŻ
1. KLIK      2. KLIK      3. KLIK


KHAKI
 1. KLIK      2. KLIK      3. KLIK      4. KLIK      5. KLIK



W KWIATY
 1. KLIK      2. KLIK      3. KLIK      4. KLIK


8 komentarzy:

  1. Mnie się tego typu kurtki zbytnio nie podobają :) Na wiosnę stawiam na klasyczne płaszcze i skórzaną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka u mnie również - jak najbardziej. Ale bomberki uwielbiam nie od dziś. Polecam przymierzyć. Może akurat się przekonasz ;-)

      Usuń
  2. Piękna jest ta twoja !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chyba bomberka nie służyła jeśli chodzi o figurę, bo jestem gruszką a szczupła też nie jestem. Szkoda, bo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie bomberki poszerzają górne partie ciała, ale jeśli jesteś typową gruszką o małym biuście i wąskich ramionach to taka kurtka może fajnie wyrównać Ci proporcje z dolnymi partiami ciała. Spróbuj przymierzyć do czarnych lub jeansowych rurek, butów na obcasie i zwykłego t-shirtu. Może akurat ;-)

      Usuń
  4. nie w każdej bomber dobrze wyglądam... i nie za bardzo się dobrze w niej czuję... ale taką bomber w kwiatki bym mogła mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne i te z kwiatami najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.