07 marca 2016

GRUBA SPORTOWA SUKIENKA, MUKLUKI I CZAPKA, CZYLI POŻEGNANIE ZIMY


Wiem, że pierwszy dzień wiosny dopiero za dwa tygodnie, ale chyba zgodzicie się ze mną i z tytułem posta? Zimy jak nie było, tak raczej już nie będzie. Także - odkopanym z czeluści komputera - iście zimowym lookiem żegnam to "niewiadomo co" dziejące się za oknem.

Tulipany i żonkile zajmują już honorowe miejsca na ławie oraz toaletce. Swetry i mukluki niebawem wylądują w pudłach "na przyszły sezon". Trampki, sandałki i pastelowe nowości czekają niecierpliwie na swoją premierę. Mam nadzieję, że wraz z końcem kalendarzowej zimy, ustaną te siarczyste ulewy i zza chmur zaświeci nam piękne wiosenne słońce.









SUKIENKA|DRESS: HOUSE
KURTKA|JACKET: TALLY WEIJL
BUTY|BOOTS: DEEZEE.PL
TOREBKA|BAG: ZARA
CZAPKA|HAT: H&M

10 komentarzy:

  1. Świetna jest ta sukienka, a torebka i czapka idealnie do niej pasują
    ja też już się pożegnałam z zimą
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szczuplutkie nóżki :) tak zimę należy pożegnać raz a dobrze :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. super look! bradzo podoba mi się poączenie koorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Zmiana koloru włosów bardzo Ci służy :) Czekam na wiosenne sety i zapraszam do mnie po makijażowe inspiracje :)
    www.emmazwolakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie! zainspirowałaś mnie ! :-) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie połączenie kolorystyczne! Wyglądasz świetnie, ale uśmiechaj się częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie kolorów piękne, a w czapie bardzo uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.