17 sierpnia 2014

HAWAII



Notoryczny brak czasu i kompletna dezorganizacja wprowadziły się do mnie z początkiem sierpnia. Rozrzuciły rzeczy po całym domu, narobiły bałaganu i ani myślą posprzątać. Siedzą w zakamarkach umysłu, owładnęły dni na tygodniu i czają się na weekendy.

Skąd wiem? Ich złowieszcze szepty dobiegają zza ścian. Mówią, że nie dam rady. Że muszę odpocząć. Każą dać sobie spokój z pisaniem na blogu i marnowaniem wolnego czasu na zdjęcia. Kuszą błogim lenistwem, dobrym filmem i leżakiem na balkonie czekającym na mnie od maja. Ukradły mi punktualność. Zabrały chęć do codziennych ćwiczeń. Pogrzebały energię. Stłumiły zapał. Krążą po domu i śpiewają piosenki o latach "sprzed". Szczerzą zębiska, kiedy po pracy siadam w fotelu i wypowiadam to cholerne "niechcemisie".

Bitwa trwa. Jest 1:0 dla nich. Walczę dalej. Nie poddam się. Małymi krokami pokonam to diabelskie nasienie. Przebłyski sukcesu jawią się powoli za zakrętem...








 BLOUSE: RESERVED | JEANS: STRADIVARIUS | BELT, BAG, BRACELET: PULL&BEAR | SANDALS: STYLOWEBUTY.PL

22 komentarze:

  1. znów mi się podoba ! to staje się być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "niechcemisie" to moja choroba, a Ty wyglądasz pięknie, buty cudowne ;)
    Życzę miłego poniedziałku i dużo "chcemisie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak blogowanie to pożeracz czasu. To czasem ciężka praca. Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oprócz tego także duża przyjemność ;-) Także mimo chwil słabości i lenistwa - warto. Ty sama jesteś tego świetnym przykładem :)

      Usuń
  4. Świetny look, idealne spodnie.
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne spodnie, bluza i nieziemskie buty ;) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to czas oszalał, pędzi i jak wydaje się że szybciej już się nie da, to on przyspiesza:(
    Fantastyczny zestaw, i te buty, ach!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wrażenie, że z roku na rok wskazówki zegara jakoś szybciej krążą po tarczy :/

      Usuń
  7. Tak samo dobrze się "Ciebie" czyta, jak ogląda :-) Ślicznie wyglądasz i świetnie piszesz :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - strasznie się cieszę, kiedy ktoś czyta moje wypociny. A jeśli jeszcze do tego się podobają... :)

      Usuń
  8. Ciekawa bluza, ładnie skomponowała się z resztą!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/czerwona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,niechcemisie'' skąd ja to znam?!:D blogowanie pochłania duuużo czasu i energii.. niestety wiele ludzi nadal myśli, że to wszystko takie proste, a gratisy biorą się same. Ech.. (ponarzekałam :D) Ty jak zwykle wyglądasz świetnie, a te buty nadal mnie kuszą i kuszą... :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba ponarzekać, żeby nie zwariować ;-) A buty kupisz prędzej czy później :p Skoro już masz beżowe, to sama wiesz, jakie są świetne!

      Usuń
  10. Najważniejsze to zdać sobie sprawę, że się przegrywa, bo dzięki temu jest się na dobrej drodze do wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bardzo mi się podoba nic dodać nic ująć ;) Wyglądasz świetnie :D
    Pozdrawiam serdecznie :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ptanko: czy te spodnie są jeszcze w sprzedazy?
    dawno je kupilas? świetna stylizacja:) Pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je jakieś półtora miesiąca temu. Nie mam pojęcia czy jeszcze są. Może zobacz sobie na stronie.

      Usuń
  13. idealna stylizacja :) wygodnie, a zarazem kobieco :) podoba mi się!

    zapraszam do siebie ;) http://paradiseforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.