07 sierpnia 2014

TROPICAL PRINT | CHANGES



Zmiany! Są takie, które uwielbiamy i te, których unikamy jak ognia. Poważne kroki, decydujące niekiedy o całym naszym życiu i drobne modyfikacje - dla innych często niezauważalne, nam dające sporo satysfakcji. U mnie dzielą się one mniej więcej po połowie. A jak jest u Was?


Decyzja o przeprowadzce do innego miasta, kierunku studiów, zamążpójściu czy potomstwie to jedne z tych, które wywracają nasz beztroski świat do góry nogami. Muszą być przemyślane po stokroć i rozważone w najdrobniejszym szczególe. W miarę możliwości rzecz jasna! Życie potem i tak zweryfikuje co nieco ;-) Jednak najważniejsze to nie mieć cienia wątpliwości. Jeśli choć na sekundę zapala się Wam czerwona lampka z napisem: "czy na pewno tego chcę?" to znak, że nie tędy droga. 

Moje poważne życiowe dylematy miały miejsce parę ładnych lat temu i na dzień dzisiejszy mam tę przyjemność borykać się z drobnostkami. Postawić komodę pod oknem czy lepiej przy drzwiach? Wybrać na taras jasne czy ciemne płytki? Do czarno-białego zestawu założyć czaro-białe trampki czy dla kontrastu wybrać czerwone? Itd. Itp.

Jak więc widzicie, głęboko filozoficzne rozważania są częścią każdej sekundy mojego życia... ;-p I tak oto doszłam do wniosku, że czas najwyższy zmienić coś na blogu! Ha! Nieśmiało i powoli dodaję Wam filmiki. Na razie krótkie, niegadane (muszę się oswoić) ;-) 

Kolejnym krokiem jest modyfikacja wyglądu strony. Otóż jak już wiecie, uparty ze mnie osioł i nie mam mowy, żebym poprosiła kogoś o pomoc w tej kwestii. Więc już po raz enty sama dłubałam (w bądź co bądź mocno ograniczonym kreatorze bloggera) i udało mi się sklecić mniej więcej to, co miałam na myśli. Co to oznacza dla Was? Spieszę z wyjaśnieniem.

Chciałam sprawić, żeby blog był bardziej przejrzysty. Do tej pory po wejściu na stronę główną wyświetlał Wam się cały ostatni wpis. Teraz macie zdjęcia-zwiastuny, które podpowiadają Wam, co kryje dany post. Na czarnych prostokątach zobaczycie kategorie, natomiast w obrębie tej jakby przewodniej fotki tytuł posta oraz hasztagi, zdradzające co nieco. Kto będzie zainteresowany, kliknie "CZYTAJ WIĘCEJ", natomiast cała reszta może swobodnie podejrzeć, co działo się na blogu wcześniej - bez błądzenia po "ARCHIWUM BLOGA". A propos! Pasek boczny również uległ drobnym poprawkom kosmetycznym. Doszły wyróżniające się czarne prostokąty, dzięki którym łatwiej będzie znaleźć interesujące Was informacje. Co poza tym? Dużo mniejszy nagłówek, trochę inna czcionka, wyróżniony na czarno pasek menu, mniejsze zdjęcia i inaczej opisane rzeczy, które mam na sobie. Dodatkowo rysunek kamery oznaczający, że do wpisu dołączony jest film. Aha! I jeszcze - pod każdym zwiastunem - miniatury poprzednich postów, które być może chcielibyście sobie przypomnieć ;-)

Dajcie znać, co Wam się podoba i czy faktycznie tak jest wygodniej (takie było moje założenie :-p)? Czy może jest coś, co szczególnie utrudniło Wam poruszanie się po stronie? Piszcie koniecznie. Te zmiany są przede wszystkim dla Was!












T-SHIRT: STRADIVARIUS | SHORTS, BELT, SLIP ONS: RIVER ISLAND | NECKLACE: MOHITO| SUNGLASSES: MANGO

17 komentarzy:

  1. widziałam dziś tą bluzkę i przykuła od razu moją uwagę...jednak odeszłam...dlaczego !!!! przecież wygląda świetnie w tym zestawie !! co do zmian, według mnie jest lepiej, faktycznie bardziej czytelnie, poza tym upór w tym przypadku wyszedł Ci na dobre !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją widziałam ostatnio na wyprzedaży i żal mi tyłek ścisnął, bo kupiłam na początku sezonu w cenie regularnej. Wracaj po nią koniecznie! Pasuje do wszystkiego! Dziękuję za opinię ;-) Cieszę się, że jest ok, bo wiem, że często mnie odwiedzasz, więc masz porównanie :)

      Usuń
  2. cudnie się prezentujesz!piękny look i świetne tło

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka, super się prezentuje! Butki mega, pamiętam jak rok temu kupowałam za grosze takie cichobiegi i babeczka śmiała sie w sklepie, że biorę męskie, a w tym roku by mi je pewnie sama wciskała:p

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/caa-w-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna koszulka i świetne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo, cały szablon wygląda bardzo profesjonalnie a pomysł na miniaturki świetny! Tylko jak dla mnie w nagłówku jest trochę pusto i coś bym dodała, ale to już według twojego uznania. Ogólnie całość na plus. Też bardzo chciałam coś zmienić, ale poza zrobieniem i wstawieniem nagłówka nie potrafię nic! Kompletnie nic. A stylizacja jest piękna, bluzka ma świetne kolory i jest cudowna :) Życzę miłego dnia :*

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Pomyślę nad nagłówkiem. Chociaż nic logicznego nie przychodzi mi do głowy. A jak będziesz próbowała coś zmienić - pytaj. Może dam radę pomóc :-)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz ! Ci do bloga .. zmiany są potrzebne twoje są bardzo udane! Też chcę zmienić u siebie to żeby posty były tylko zapowiedzią ale jestem w tym zielona. .. na pewno spróbuję; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez sie zastanawiam nad zmianami na blogu, ale jakas ciagle czasu brakuje, moze po wakacjach sie za nie wezme.
    Bluzeczka czaderska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się te zmiany u ciebie bardzo podobają!
    Jest przejrzyście i na Twoją korzyść, ten skrót też jest dobry czytaj dalej, sama potrafisz to wszystko zrobić?
    Ja mam zmieniony wygląd bloga jakiś czas temu, ale znowu chciałabym cośzmienić ;)) jednak sama tego wszystkiego nie potrafię zrobić ;( Fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oluś :-) Umiem to zbyt duże słowo. Po prostu klikałam wszystko po kolei i metodą prób i błędów udało mi się znaleźć to, czego szukałam :)

      Usuń
  9. Zdolna bestia z Ciebie skoro sama tego wszystkiego dokonałaś! :) Wygląd bloga jak najbardziej na plus, lubię kiedy wszytko jest przejrzyste i proste. Jednak do "czytaj więcej" nie mogę się przyzwyczaić. Jestem leniwa i wolę kiedy nie muszę nic klikać, żeby zobaczyć cały post ;)
    Ps. zdjęcia bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz rewelacyjnie :) Swietna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. blog jest śliczny i przejrzysty!
    i świetna stylizacja.
    urocza bluzka. ;)

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.