29 sierpnia 2014

STRIPES, NAVY & POP OF RED


Dopada mnie raz na na jakiś czas. Powoduje chwilowe zdenerwowanie i poirytowanie własną osobą. Wyrażana jest niejednokrotnie dość ekspresywną gestykulacją, okraszoną lawiną niecenzuralnych słów oraz nienadającą się do upublicznienia mimiką twarzy.

Uruchamia się wówczas tak zwany tryb alarmowy. Jego identyfikację powinni mieć w małym paluszku wszyscy, znajdujący się w promieniu kilku metrów ode mnie. Bowiem znajomość wysyłanych sygnałów, może uchronić ich przed zjawiskiem "oberwałeś, bo akurat byłeś pod ręką". 

W skutkach bywa różna - wszystko zależy od okoliczności oraz wagi i powagi sytuacji. Mówią, że choć nie boli, leczyć ją trzeba.Ta blogerska jest z gatunku raczej łagodnych. A to za sprawą wyrozumiałych czytelników, którzy mam nadzieję wybaczą mi, że właśnie przez nią, zupełnie zapomniałam o tych zdjęciach... ;-)






 T-SHIRT: SH | SHORTS: MOHITO | BAG: STRADIVARIUS | SANDALS: ELILU.PL

13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie uśmiechy! Zdecydowanie bardziej niż te wszystkie w grymasie wydęte usta, dzióbki, pozy na modelkę co najmniej Vouge ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie da się ukryć, że to jeden z najpiękniejszych blogerskich uśmiechów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja- totalnie w moim guście! :)) Do tego, jakie cudowne zdjęcia- przepełnione pięknym uśmiechem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ślicznie :)))) Jakbyś w przyszłości (najlepiej najbliższej) sprzedawała bluzeczkę i spodenki to kupuję od ręki i nadaje sobie nr 1 w kolejce :D :D :D
    Skleroza nie boli, bo to chyba o nią chodziło?
    Pozdrawiam i żałuje, że mieszkasz taaaaak daaaaleko ode mnie, bo z chęcią bym Cię poznała :D
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozostaje Ci nic innego, jak wybrać się do Lublina na ferie/wakacje ;-)

      Usuń
    2. Kiedyś się wybiorę... :)

      Usuń
  6. W tym Lublinie to same ładne dziewczyny :) Wyglądasz rewelacyjnie. Bardzo podoba mi sie zestawienie kolorów. Z miłą chęcią obserwuje i zapraszam przy okazji do odwiedzenia mojego :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. wybaczamy, a przynajmniej ja wybaczam ;p świetnie wyglądasz, a uśmiech masz cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i uśmiech przepiękny ;)
    A wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.