24 sierpnia 2014

IDZIE JESIEŃ




Tegoroczne lato mocno nas rozpieściło. Upały jak w tropikach nie zawodziły przez cały lipiec. Było pięknie i gorąco! Jednak to, co dobre, szybko się kończy. Zimne powietrze zapowiada nieuniknione. Na horyzoncie zaczynają pojawiać się trendy na jesień. 

Moje ulubione szarości i kamizelkowe futrzaki wkraczają na modowe salony. Co rok powracające krata, skóra czy motywy militarne będą wiodły prym również teraz. Nieco za szerokie swetry świetnie skomponują się z rurkami lub ołówkowymi kieckami, a kwiaty i motyle ozdobią niejedną z kobiecych koszul. Zostają z nami także spódnice z koła i wszechobecne w ubiegłym sezonie kolorowe okrycia wierzchnie. Minimalizm w fasonach oraz dodatkach mile widziany, ale odrobina przepychu od czasu do czasu nie zaszkodzi. Zapowiada się kolorowo i bardzo różnorodnie. 

Wczoraj termometry pokazywały jeszcze 23 stopnie, dziś cały dzień leje. Chwytam najdrobniejsze promienie słońca i magazynuję w organizmie. Wiecie, że jestem stworzeniem ciepłolubnym i w zimie najchętniej nie wychodziłabym z domu. Ale nie ma tego złego... Będę miała więcej czasu dla Was ;-) A to chyba dobra wiadomość?










T_SHIRT: MOHITO | SKIRT: PULL&BEAR | SHOES: SUPERMODA24 | NECKLACE: STRADIVARIUS | JACKET: GOODLOOKIN


13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Ja także chwytam ostatnie promienie słońca i korzystam z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie zestawiona bluzka i spódniczka!! I do tego mocne akcenty w postaci ramoneski i butów! Cudowny naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem zachwycona, że w końcu widać jesień na horyzoncie:). To moja ulubiona pora roku:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę lato jeszcze raz :D
    Ja już szukam płaszczy i botków, bo to moja największa zmora, bo nigdy mi się nic nie podoba ;))
    Pozdrawiam :))
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, a najfajniejsze są buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, wyglądasz rewelacyjnie.:) Ja dziś poczułam zimę.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, zdjęcia jeszcze słoneczne, u mnie niestety jest już szaro od kilku dni :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoł zestaw baardzo mi się podoba! :) A o jesieni nie wspominaj, bo będę płakać. Zawsze mam jesienną depresję, eh.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw, piękna spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Dzięki, 2. To nie tablica.pl - ogłoszeń się tu nie zamieszcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne foteczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.