18 lutego 2015

RÓŻNE DODATKI DO TEJ SAMEJ STYLIZACJI | AKCENT: BEŻ


Piszecie, że ładnie. Piszecie, że pięknie. A mnie coś cholera nie pasi :p Nie, żebym narzekała i o tak zwane chejty się prosiła. Jednak ponurość zdjęć z wczorajszego wpisu tak mnie po oczach bije, że muszę ją zamaskować czymś nowym i radosnym. 

Bo czymże ożywić posępną twarz, jeśli nie uśmiechem? Czymże rozjaśnić smętny krajobraz, jeśli nie pięknym słońcem? I czymże rozweselić swojego wiernego czytelnika, jeśli nie nowym postem i wiadomością, że jutro będzie kolejny... ;-)

Wybierając się na zdjęcia, w ostatniej chwili złapałam drugi szalik i torebkę. Pomyślałam, że pokażę Wam, jak w prosty sposób zmienić stylizację za pomocą jedynie tych dwóch dodatków. Baza pozostaje ta sama. Ale jeśli lubicie, żeby Wasz dzisiejszy zestaw choć odrobinę różnił się od wczorajszego, ta propozycja powinna Wam się spodobać. 

No to co? Widzimy się jutro ;-)









 COAT: SHEINSIDE (klik) | SWEATSHIRT: PULL&BEAR | WAXEN PANTS: STRADIVARIUS | TUBE SCARF: RESERVED | BAG: DEEZEE.PL | BOOTS: CHOIES (klik)

28 komentarzy:

  1. Świetny płaszcz i oczywiście buty :) Super wyglądasz :)

    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękna :) Płaszcz będzie super na wiosnę. Na teraz niestety okazał się za cienki :/

      Usuń
  2. uwielbiam połączenia pasków i czerwieni! Piękny komin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię ten duet :) A komin najcieplejszy ze wszystkich, jakie miałm ;-)

      Usuń
  3. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze moją największą uwagę zwraca Twoja uroda, póżniej strój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu sprawiasz, że się czerwienię. Muszę popracować nad przyjmowaniem komplementów ;-) Dziękuję :*

      Usuń
  5. Płaszcz jest rewelacyjny, w takim mocnym kolorze, który z pewnoscią przyciąga wzrok ludzi na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kolejny, który okazał się nie być zimowym. To bardziej bluzo - narzutka, bez podszewki. Na wiosnę będzie jak znalazł ;-)

      Usuń
  6. a ja zawsze powtarzam, że masz piękny uśmiech i oczekuję go w każdym poście :) aa i płaszcz jest boski...taki jakiś inny niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ;-) Nareszcie ktoś, kto ma jakieś oczekiwania :D Bardzo się cieszę... i uśmiecham :p

      Usuń
  7. Głupoty gadasz ! Zawsze piękna i bajeczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wyglądasz cudownie ;) Płaszcz ma cudny kolorek i te kozaki, jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze wyglądasz, dodatkowo zdjęcia są bardzo klimatyczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw, piękny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa paryżanka, czerń, biel, czerwień no i paski :) Takie kolory pasują do Twojej urody :) i wiesz... podziwiam,Cie ze nosisz włochaty komin :) mnie to tak łaskocze,że kręćka dostaję ;D muszę ściągać szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia materiału. Ten jest bardzo mięciutki. Gdyby łaskotał, też bym nie nosiła, bo łaskotki mam okropne ;-)

      Usuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie! Buty mnie urzekły :) Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.