25 lutego 2015

Z CZYM POŁĄCZYĆ BORDOWE SPODNIE? I GRUNT TO WIEDZIEĆ, CO SIĘ CHCIAŁO POWIEDZIEĆ ;-p


Nie wiem, czy tylko ja mam takie wrażenie, czy faktycznie tak się dzieje... Wydaje mi się, że blogi jakoś ostatnio straciły na "popularności", a coraz więcej osób stawia na jeszcze szybszą formę komunikacji ze światem niż nawet sam Facebook. Na Instagramie użytkowników przybywa, jak grzybów po deszczu. Cały czas coś się dzieje. Mimo, że ponoć prymitywny, to aktywność na nim zdecydowanie największa. Czyli jakoby jest nadzieja, że totalne lenistwo nie zawładnęło jeszcze całym wszechświatem ;-)

Choć z drugiej strony (czy zawsze musi być ta druga strona? :-p) czy faktycznie ludzie do tego stopnia się rozleniwili, że są w stanie dać od siebie jedynie instagramowe serduszko? Na szybko. Przez telefon. Czy może z roku na rok czas biegnie coraz szybciej? A co za tym idzie na każdym kroku próbujemy oszczędzić go jak najwięcej? I jako nadawcy ograniczamy się do jak najprostszych i jak najkrótszych komunikatów (szybka fota zrobiona telefonem, hashtagi), a jako odbiorcy do najszybszej z możliwych form pokazywania aprobaty lub dezaprobaty (łapka w górę i w dół np. na You Tube).

Ale, ale... a propos wyżej wymienionego. Mamy jeszcze stronę trzecią. Promyk nadziei znów zaczyna się tlić. Bo oto leniwce pospolite jedynie klikają, ale tacy na ten przykład "jutuberzy" poświęcają często kilka albo nawet kilkanaście godzin na nagranie i montaż materiału filmowego. Czyli, że szala znów przechyla się na stronę pracowitości ;-) Równowaga w przyrodzie zachowana. No i po co było drążyć? Po co się było czepiać? ;-)

I w tym właśnie momencie wyszły na jaw niepowtarzalne zdolności oraz zawiłość mojego umysłu. Zaczęłam od zrzędzenia, skończyłam na pozytywach ;-) Bo grunt to wiedzieć, co się chciało powiedzieć :p










JACKET, HAT: H&M | SWEATSHIRT, GLOVES: NO NAME (sh) | WAXEN PANTS: STRADIVARIUS | BAG: ZARA | BOOTS: CZASNABUTY.PL

19 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bordowe spodnie i w sumie zawsze łączyłam je z czernią - wiadomo najbezpieczniej - ale z szarością wyglądają szałowo ! grunt to inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj z beżem, bielą i niewielkimi elementami różu - zarówno pastelowego, jak i fuksji ;-) Takie połączenie kolorów też się nie gryzie. Przykład tutaj: http://goo.gl/T2U3OZ. Buźka :*

      Usuń
  3. Ja się przyznaję bez bicia, że wpisuję się w ten leniwy trend idealnie. Baaa nawet sobie właśnie założyłam konto na instagramie.
    Nie wiem jednak, czy u mnie wynika to z lenistwa czy jednak, co chyba bardziej prawdopodobne, z braku czasu.
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba też wpiszę. Tyle, że nie z lenistwa czy braku czasu. A z braku sił do walki z wiatrakami. Na 10 osób tekst czyta jedna. Gdzie tu sens mojej roboty :/

      Usuń
  4. ostatnio bardzo lubię ten kolor, świetnie się prezentuje z szarością :) bardzo fajny zestaw!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, a to połączenie kolorów jest ciekawe i oryginale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten kolor. Wszystko ciekawie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka ściągnięta od lgs...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka kupiona w Zarze przez moją mamę. Dostałam ją w prezencie. Mama raczej blogów nie śledzi ;-) Chociaż kto wie, kto wie. Zapytam ;-)

      Usuń
  8. Kochana ślicznie wyglądasz, spodnie są genialne, właśnie na taki kolor poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bordo!
    Genialnie wyglądasz!


    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie, a na tę torebkę zachorowałam (już o tym chyba tutaj wspominałam). Polecasz ją? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :-) Tak. Ty wspominałaś, a ja polecałam ;-) Dobrze się nosi, katuję ją codziennie i jak na razie dzielnie to znosi. Nic się nie urwało ani nie wytarło. Wygodna, pojemna, rozmiar w sam raz.

      Usuń
  11. super, bardzo podoba mi sie kolorystyka tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zauważyłam, że wszyscy stawiają na serduszka. Zero komentarza, zero czegokolwiek. Łatwiej jest kliknąć i już, gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o ta stylizacja też rewelacyjna! świetne połączenie kolorów. :)))

    kurtka <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.