07 marca 2015

BOYFRIENDY Z DZIURAMI I SZARY T-SHIRT


Od dziecka lubiłam wysokości. Podczas, gdy kumpele z osiedla rozhuśtawszy się zbyt mocno piszczały wniebogłosy ze strachu, ja krzyczałam "wyżej, wyżej, do sztangi" ;-) Karuzele powoli sunące metr nad ziemią były nie dla mnie. Za to wesołe miasteczka i wirujące wysoko krzesła na łańcuchach czy windy wznoszące się pod chmury - tooo dopiero raj na ziemi. 


Mówią, że w każdym z nas do końca życia zostaje coś z dziecka. Wygląda na to, że mówią prawdę. Nadal lubię wysokości. Mam dziwny pociąg do dachów. Miasto widziane z lotu ptaka jest takie piękne. Lubelski zamek wygląda zupełnie inaczej, kiedy stoi się niemal vis a vis niego. Ci, którzy przeżyli śmierć kliniczną mówią, że byli w niebie i widzieli wszystko z góry. Jeśli to prawda, muszę żyć tak, żeby tam trafić. Poczuć się jak kiedyś w wesołym miasteczku na najwyższej karuzeli...














COAT: CHOIES | T-SHIRT: MONASHE | JEANS: PULL&BEAR | BOOTS: CZASNABUTY.PL | BAG: RIVER ISLAND

19 komentarzy:

  1. Oj tak. Moja mama uważa, że wszyscy jesteśmy dziećmi, nie ważne w jakim wieku. ;)
    Ja od małego uwielbiam śpiewać i tak mam do dziś.
    Do twarzy ci z kolorami szarego i różu. :) :)

    http://milkathecenterluck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarość z różem to idealne połączenie i do tego te dżinsy...pięknie :) Zamek faktycznie prezentuje się zjawiskowo. Szkoda że tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach karuzele uwielbiałam jako dziecko, z wiekiem mi minęło :(

      Usuń
  3. Fajne połączenie kolorów! Lubię szarości z pastelami :-) No i widzę moje ulubione frędzle jako mały akcencik:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też do tej pory uwielbiam karuzele :) Pięknie wyglądasz, świetny różowy płaszczyk, mam słabość do takich ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie zabójcze!
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w romwe w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka niesamowitą! Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny płaszczyk, koniecznie muszę sobie sprawić różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zwiedzać zamki, jakąś ciągote mam do nich i już nie raz to pisałam, ale do lubuskiego mi trochę niestety za daleko, a wszystkie w okolicy bliższej i dalszej już zwiedziłam :( może kiedyś i tam się wybiorę :) hehe
    Kochana, przepiękny kolor płaszcza, w połączeniu z szarością oczywiście gra pierwsze skrzyce :) ahhh.... jak mi już brakuje takich kolorków na ulicy <3 wiosno nadchodź! :)

    Pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tego typu zestawienia! t-shirt i płaszczyk rewelacja - pasują do siebie idealnie! no i boyfriendy - wszystko mi się podoba:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest uroczy świetnie dobrałaś do niego bluzę! Cały set super się komponuje:)
    Cudowny uśmiech:)

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) możesz podać link do tego płaszczyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;-) http://goo.gl/depdyt
      Ale obawiam się, że już się wyprzedał :/

      Usuń
  14. Wyglądasz genialnie! :) Świetna stylizacja, koszulka super! :) No i bardzo ładne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulka dziwnie znajoma ;) A w rózu Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.