16 marca 2015

KARMELOWY PŁASZCZ



Wieeem... zarzekałam się ostatnio, że na zdjęcia w nowej fryzurze będziecie musieli poczekać przez trzy kolejne posty. Ale jako, że kobieta zmienną jest - rozmyśliłam się :p Zmiana wizualna może niezbyt duża, ale ile kilo lżej do noszenia :D

Niedługo wrócę do Was z filmami na You Tube. Stary komputer ledwo dawał sobie radę z montażem i przetwarzaniem. Cały proces zajmował mi mnóstwo czasu. Żeby było ciekawiej - film mówiony, trwający finalnie 15 minut - montowałam godzin kilka. Natomiast taki trzyminutowy, w którym co kilka sekund zmienia się ujęcie kamery - jakieś kilkadziesiąt! Liczę, że nowy sprzęt mocno usprawni i przyspieszy moje edytorskie zmagania ;-)

Także jeszcze chwileczkę, jeszcze momencik i myślę, że po świętach (a może i przed) wrócę na szklany ekran :-p Hahaha :D Na początek polecą oczywiście "Hity i kity", a później może jakiś TAG? Od kilku ładnych miesięcy chodzi mi po głowie taki, którego na polskim You Tubie jeszcze nie widziałam (90's TAG). A że ja rocznik 84 jestem, to będzie jak znalazł :-) A może Wy macie jakieś filmowe życzenia specjalne? 











COAT: SHEINSIDE (KLIK) | SHIRT, JEANS: STRADIVARIUS | SWEATER: H&M | BOOTS: CZASNABUTY.PL

12 komentarzy:

  1. Super! Lubie zestawienie kremowego lub białego z camelem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie klasyczne looki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzurka śliczna:) Bardzo lubię jak koszula wychyla się spod swetra, tudzież innej bluzeczki, kamizelki etc. Bardzo mi się podobasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie. Choć myślę, że do tego swetra pasowałaby raczej lżejsza koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No właśnie tak szczerze mówiąc, nie jestem zadowolona z tej stylizacji. Sweter skurczył mi się w praniu (albo ja się poszerzyłam :p) i jak zobaczyłam zdjęcia, to też stwierdziłam, że nie wygląda to dobrze :/

      Usuń
  6. Ooo! Mam ten sam płaszczyk :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie zobaczę wszystko co wymyślisz 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie stylizacja idealna :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.