03 marca 2015

WIOSENNE PROPOZYCJE STYLIZACJI



Do kalendarzowej wiosny pozostał niespełna miesiąc. Chyba większość z nas ma już dość tego, co dzieje się za oknem, a czego "zimą" nazwać raczej nie można. Słoneczny weekend natchnął mnie do oglądania zwiewnych bluzek, kwiecistych spódnic, szortów i sandałów. Pomyślałam, że podzielę się z Wami tym, co wpadło mi w oko. A żebyście od razu miały ściągę, co z czym połączyć, stworzyłam trzy zestawy. Dajcie znać, który podoba Wam się najbardziej ;-) 



















19 komentarzy:

  1. Pastele to moi faworyci:) Uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastele zdecydowanie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podobają się wszystkie, ale najbardziej chyba pierwszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne propozycje, podobają mi się wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie moim faworytem jest zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stworzyłaś stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecia najbardziej przypadla mi do gustu :))
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i przyjemny dla oka post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje super! ach, nie mogę się doczekać już wiosny!!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne propozycje :)
    Wszystkie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pierwszy jest mi najbliższy ;)
    Kochana lubię Twoje filmiki, podglądam czasem, chociaż mi daleko do youtuberki, ale moja starsza córka to polubiła ;)
    Dobra, zrobię jej reklamę ;) Zapraszam Cię tutaj, dopiero zaczyna ;))
    https://www.youtube.com/channel/UCwRaTHn9nL5sbvnuig8v5Wg/videos

    OdpowiedzUsuń
  13. JAKIE WSPANIALOŚCI!
    Wielkie pozdrowienia!!
    :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zestawy ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.