23 marca 2015

WIOSENNE PROPOZYCJE STYLIZACJI - CZĘŚĆ II




Dziś znów mam dla Was trzy propozycje zestawów na wiosnę. Poprzedni tego typu wpis cieszył się sporym zainteresowaniem, dlatego pomyślałam, że warto przygotować kolejny. 


Tym razem w roli głównej trampki typu slip on. Już rok temu cieszyły się ogromną popularnością. Tej wiosny będzie ich równie dużo w sklepach oraz na ulicach. W mojej szafie są już cztery pary więc z czystym sumieniem mogę Wam je polecić :-) 

 To co laseczki? Który zestaw wygrywa tym razem? ;-)








9 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, ja właśnie zamówiłam ramoneskę z pierwszego kolażu :p
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym sezonie wiosna/lato póki co stawiam na pastele. Bardzo mnie uzywiają i jakoś pewniej się czuję. Oczywiście nie zapominam o tradycyjnej czerni i bieli. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem jak najbardziej za pierwszym ! <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie pierwszy ;)

    womans-point-of-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne stylizacje, każda ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja to moja ulubiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieżko sie zdecydować - wszystko super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.