12 marca 2015

TOTAL BLACK I DŁUGI SZARY GARDIGAN


Dziś skrót jakże zbędnych Wam informacji, dotyczących tego, co u mnie ;-) 

Otóż wspominane nie tak dawno wizyty dentystyczne okazały się mniej straszne niż ustawa przewiduje. Moje szalone ósemki na razie zostają na miejscu. Bolący od dwóch tygodni ząb stracił we wtorek prawo głosu, a ja w nagrodę za dzielne wytrzymanie borowania, zafundowałam sobie wizytę u fryzjera. Niezawodni Insta Ludzie wyrazili swoje ochy i achy, co połechtało moje ego jeszcze bardziej ;-) Zdjęcia jeszcze ze starymi kudłami będziecie musieli zdzierżyć dziś i przez kolejne trzy posty. Takie zapasy zimowe sobie porobiłam na dysku. Trudno się mówi ;-)

Błąkanie się po szpitalnych korytarzach mam chwilowo za sobą. Chwilowo... bo bóle kręgosłupa mocno utrudniają mi normalne funkcjonowanie. You Tube leży i kwiczy, bo kiedy już mam czas, żeby coś nagrać, bóle postanawiają się nasilić :/ Ale... nie jest już tak źle, jak było, więc nie będę marudzić ;-) 

Początek wiosny zapowiada się dość pracowicie. Generalny "remont" trawnika, wymiana sypiącego się, ponad piętnastoletniego ogrodzenia i długo wyczekiwana aranżacja tarasu. Narożnik z palet pomalowanych na biało, materac i duuużooo miękkich poduszek. Do tego latarenki - duże stojące na ziemi i kilka małych, wiszących. Donice z kolorowymi kwiatami, świeże pomidorki koktajlowe i szczypiorek, leżaki oraz miejsce na grilla. Mam nadzieję, że uwiniemy się z tym w miarę szybko i będzie mi dane jeszcze w tym roku poopalać się na nowym tarasie ;)


P.S. Jeśli znacie jakieś fajne strony z aranżacjami tarasów to podrzućcie linki w komentarzach ;-) Będę wdzięczna.












CARDIGAN: NEW YORKER | SWEATER: NO NAME (sh) | JEANS: ZARA | BOOTS: CZASNABUTY.PL | BAG: NO NAME (Allegro) | NECKLACE: APART | SUNGLASSES: MANGO

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja , super sweter ;)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zamierzałam kupić takie serduszko tylko stale sie zasanawiam srebro czy złoto :) piekne jest :) krążę przy nim ostatnio jak sroczka:) wyglądasz pięknie, świezo i radośnie ;) żadnych bóli kręgosłupa nie widać :) a masz jakieś zabiegi? rehabilitacje czy tylko farmaceutyki ? dobre są te plastry 100mg Olfen - ładnie wyciszają ból... trzymaj się i uważaj na plecki :) niehc Cię mąż wymasuje i samo przejdzie ;))) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden żel ani plastry nie pomagają. Masaż uśmierza ból na chwilę :/ Przestawiło mi się coś w kręgosłupie i w żebrach i coś mi uciska na nerw. Muszę się zapisać na basen. I wykonywać te nudne ćwiczenia rozciągające.
      A serduszko polecam. Swoje akurat dostałam od męża, ale gdybym miała sama wybierać, to też bym miała problem czy brać srebrne czy złote ;-p

      Usuń
  3. Świetny sweterek, pięknie w nim wyglądasz:)

    Zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka! ślicznie wyglądasz i super wyglądają te zamki na spodniach! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten sweter
    bardzo fajnie wyglądasz
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz no i dużo zdrówka życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny niezobowiązujący look :) dodatkowy plus za buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz, świetne spodnie :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenia czerni z szarością, czy czerwienią. Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie świetny zestaw! Torebka i buty to absolutny czad!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój narzeczony również ma sporo perypetii ze swoim kręgosłupem i niestety nie za bardzo coś mu pomaga więc współczuje kochana :( Mam nadzieje, że mimo wszystko będzie dobrze :)
    Wyglądasz za to fantastycznie jak zawsze :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look! :)))
    kardigan i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje , ze jak juz się urządzisz na nowym tarasie to mnie zaprosisz hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.