12 czerwca 2015

BARDZO DZIURAWE BOYFRIENDY Z ZARY




Jak powiedziały ostatnio dziewczyny z LGS, boyfriendy to taki typ spodni, który albo się kocha, albo nienawidzi. Ja dorzucę do tego wora jeszcze dziury. Dla jednych to szczyt niechlujstwa, dla innych niewymuszony styl, nonszalancja, luz. 

Zdecydowanie zaliczam się do tej drugiej grupy i pokazuję wam dzisiaj mieszankę wybuchową. Nie dość, że boyfiendy, to jeszcze więcej w nich dziur niż materiału :-p Ale cóż poradzę. Uwielbiam ten rodzaj spodni, a ten model rozwalił mnie na łopatki. Do trampek może nie wyglądają idealnie, ale ze szpilkami... miód na moje oczy :D Z resztą w wydaniu "eleganckim" na pewno pojawią się tu nie raz ;-)










 JEANSY, TORBA: ZARA | KURTKA: DIVERSE | T-SHIRT: RESERVED | BUTY: ADIDAS | ZEGAREK: CLUSE 


*****
Jak tam stoicie z oglądaniem Weekly Vloga? Wszyscy na bieżąco? Podobuje się czy eee tam? ;-)






16 komentarzy:

  1. spodnie i buty bardzo mi sie podobają !

    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka.Spodnie genialne, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam kiedyś tego typu spodnie, teraz zaś średnio mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko, że można takie boyfriendy kochać, a nie mieć do nich figury :D

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix #four - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są genialne !! moja babcia by Ci od razu zwróciła uwagę, że masz spodnie podarte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja się łapie za głowę, że takie coś normalnie w sklepach sprzedają. I to drożej niż te bez dziur ;-p

      Usuń
  6. Super stylówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam takie spodnie wiec mnie sie podoba ojjjj bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pokochałam ostatnio boyfriendy tylko długo szukałam odpowiednich dla siebie, ale już mam i to z pewnością nie ostatnie :-) Twoje są fantastyczne, a te dziury nadają im takiego charakteru...już czekam na wersje ze szpilkami :-)
    Co do vloga to obejrzałam wszystko na bieżąco do piątku ( chyba, że już dałaś kolejny dzień) i powiem Ci, że super się go ogląda! Poproszę o więcej :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it :) New on my French blog: "Straighten your hair while you eat strawberries tagada sweets!" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te spodnie i gdybym tylko mogła to od razu kupiłabym dziesięć par! Wyglądasz świetnie i dziękuję za wypełnienie ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie luz i klasa! Jest świetnie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/bugs-bunny-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.