09 czerwca 2015

TYDZIEŃ Z ANETTE - WEEKLY VLOG NA KANALE YOU TUBE | CZERŃ, CZERWIEŃ I ZŁOTO



Dziś przedstawiam Wam zestaw, który miałam na sobie 26 maja. Dzień Mamy to dobra okazja, żeby wskoczyć w szpilki ;-) W tym tygodniu będzie mnie tu dużo. Wczoraj wrzuciłam Wam na You Tube pierwszy z siedmiu filmów, które będą pojawiać się dzień po dniu. Szarpnęłam się na nakręcenie Weekly Vloga i śmiało mogę stwierdzić, że nie do końca wiedziałam, na co się porywam. 

To zajmuje wbrew pozorom cholernie dużo czasu! Może nie samo kręcenie - choć i ono jest w niektórych sytuacjach mocno problematyczne - ale obejrzenie tego wszystkiego i zmontowanie w jakąś w miarę logiczną całość to dopiero pożeracz czasu. Nagrywałam 2 tygodnie temu. Montowałam przez cały ubiegły tydzień i dobrnęłam dopiero do czwartku. Nie mam pojęcia ile nocy zarwę, żeby nadążyć z wrzucaniem filmików na bieżąco :-p

Ale, ale... nie ma co marudzić. Grunt, żeby Wam się podobało ;-) Dajcie znać co myślicie i czy lubicie tego typu filmy.








KURTKA: MANGO | T-SHIRT: TOP SECRET | SPODNIE: STRADIVARIUS | TOREBKA: MOHITO | BUTY: DEASHOP




↓↓↓ ZAPRASZAM NA YOU TUBE ↓↓↓
→ KLIK ←

13 komentarzy:

  1. Śliczna kurteczka i cały strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurtka. Szukam nowej ramoneski, ale irytują mnie te wszystkie fikuśne dodatki w każdej jaką znajdę. Na tę twoją bym się z chęcią skusiła. No i powodzenia z vlogami. Faktycznie wyzwanie, bo nakręcić to jedno, a gorzej z montowaniem, ale dobrze ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetka, szacun za te vlogi... naprawdę ;)
    Zestaw mega, tylko uśmiechaj się częściej, bo masz piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę Twoje pokręcone włosy zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny,prosty zestaw :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwieni nie lubię, ale Ty w niej wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, uwielbiam złote dodatki do czarnego :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta stylizacja! Taka na rockowo, a ja takie lubię :-) Wszystkie elementy idealnie ze sobą połączyłaś :-) Pomysł z tygodniowym vlogiem jest super i w wolnej chwili z chęcią sobie obejrzę, a na razie włączyła mi się środa nie wiem czemu :-) no i oczywiście jak to ja najbardziej zaciekawiłam się Twoimi kosmetykami do makijażu i wypatrzyłam tam kamuflaż z Catrice - powiedz jak Ci się sprawdza, bo ja mam ogromny problem z cieniami pod oczami, a odkąd jestem mamą problem jest jeszcze większy ?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Środa trochę nudna, bo lało :p Kamuflaż jest świetny jeśli chodzi o maskowanie cieni, zaczerwienień czy zasinień, ale jest dość ciężkim kosmetykiem. Na co dzień chyba jednak zbyt ciężkim. Ale na wielkie wyjścia typu wesele to zbawienie! Kolor 010 jest idealny niemal dla każdego. A i cena przystępna. Osobiście nie miałam lepszego "ukrywacza" cieni ;-)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :-) Poniedziałek też już obejrzałam i powiem Ci, że zakupy z Zary rewelacyjne - szczególnie spodnie :-) Ale Ty szczuplutka jesteś...marudzisz, że już nie wchodzisz w 32, a co ja mam powiedzieć jak noszę 38, a było 36 :-/ z tymi zakupami z Rossa to jakbym siebie widziała hehe wiecznie coś przynoszę i potem się okazuje, że ma już coś takiego tylko z innej firmy :-)
      A no i piesio Czesio jest kapitalny!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.