11 czerwca 2015

CZARNA BAZA I AKCENT BRZOSKWINIOWY




Dziś prezentuję Wam prosty zestaw, który miałam na sobie podczas wyjazdu służbowego do Poznania. Klasyczną czerń przełamałam brzoskwinią i muszę przyznać, że świetnie czułam się w tym połączeniu. A jakiś czas temu wpisałam ten kolor na listę "źle w nim wyglądam". Jednak ogromne znaczenie ma łączenie barw. Sami zobaczcie KLIK. Wyglądałam w tym okropnie! :-p










 ŻAKIET: RESERVED | T-SHIRT: TOP SECRET | SPODNIE: STRADIVARIUS | BUTY: DIVERSE | TOREBKA: ZARA | ZEGAREK: CLUSE | BRANSOLETKI: SIECIÓWKI, YES

7 komentarzy:

  1. świetny zestawik
    bardzo lubię takie koszulki
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takim kolorystycznym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak lubię :) kobieto, butków Twoich za dobrze nie widać a intrygują mnie bardzo, bo bez pięty i płaskie i kolor zarabisty, tylko przodu nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta marynarka ożywiła i dodała uroku całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look iświetnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie super zestaw! Lubię takie propozycje i na co dzień często takie wybieram :-) Marynarka ma piękny kolor i według mnie bardzo Ci w nim do twarzy tylko może to kwestia, że tu zestawiłaś go z czernią, a w tamtej wersji masz go przy samej twarzy.
    P.S. Kupiłam na promocji -40% w Naturze ten kamuflaż z Catrice i jest genialny! Szkoda, ze wcześniej go nie odkryłam...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.