29 czerwca 2015

DO MILITARNEJ ZIELENI BRĄZ CZY CZERWIEŃ?



Jak jest u Was laseczki moje kochane z podejmowaniem garderobianych decyzji? Należycie do grupy kobiet, które godzinami stoją przed lustrem i za cholerę nie mogą się zdecydować, którą koszulę dobrać do jeansów? Czy może skompletowanie zestawu zajmuje Wam dosłownie kilka minut? Jesteście szczęściarami, które odnalazły swój styl i Wasza szafa składa się ze starannie dobranych kolorów i fasonów ubrań? A może wciąż poszukujecie rzeczy, w których będziecie się czuć wygodnie, stylowo i kobieco? 

Przyznam się Wam, że dopiero dzięki blogowi tak naprawdę zaczęłam zauważać, co pasuje do mnie, ale przede wszystkim co pasuje do siebie :-p Wcześniej w ogóle nie zwracałam uwagi na fasony czy dobór koloru spodni do koloru bluzki. Jeśli w danej chwili moimi ulubionymi rzeczami w szafie były żółta neonowa koszula oraz błękitne szorty, to bez wahania wyłaziłam tak ubrana na ulicę i nie zauważałam nawet pytających "wtf?"spojrzeń przechodniów.

Zdjęcia bardzo mi pomogły. Do dziś mam tak, że częściej wychwycę - nazwijmy to - stylizacyjną wpadkę na fotografii, niż stojąc przed lustrem. Spróbujcie. Załóżcie ulubione dżinsy, zmieniajcie koszule, t-shirty, topy i pstrykajcie fotki. Choćby telefonem. Porównując zdjęcia od razu wychwycicie, w czym wyglądacie najkorzystniej ;-)

I tak trochę nawiązując do tych umiejętności dokonywania wyboru... dziś na tym polu niestety poległam. Nie byłam w stanie zdecydować, który kolor torebki będzie lepiej współgrał z poniższym zestawem. Więc wrzuciłam do samochodu dwie, żeby spytać o to Was :-) Tak więc pytam: czerwona czy brązowa?


 CZERWONA TOREBKA










 BRĄZOWA TOREBKA









TOP: SHEIN (KLIK) | SPÓDNICA: ZARA | SANDAŁY, NASZYJNIK: MANGO | TOREBKA CZERWONA: STRADIVARIUS | TOREBKA BRĄZOWA: SH | ZEGAREK: CLUSE

7 komentarzy:

  1. mdło z brązową, wolę bardziej wyrazisty wykrzyknik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Próbowałam Anulka :-) :*
      O tutaj: http://ideaforfashion.blogspot.com/2015/04/w-militarnym-stylu-akcent-pomarancz.html

      Usuń
  3. bardzo fajne połączenia kolorystyczne. z Czerwienią bardziej przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie z czerwoną lepiej ! :)
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona.........Pasuje idealnie........

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie fajnie pasują, ale jakoś z czerwoną jest dużo ciekawiej! W ogóle całość jest świetna - szczególnie buty i bluzka :-) Powiem Ci, że kiedyś miałam to samo o czym piszesz z tymi fasonami i kolorami i wydawało mi się, że jeśli założę na siebie same krzykliwe elementy to będę wyglądać fajnie...teraz już widzę, że często mniej znaczy więcej i częściej decyduję się na klasykę, ale za to z pazurem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.