21 czerwca 2015

DRESOWA SUKIENKA MIDI



Ostatnio na Facebooku oraz Instagramie pytałam Was, czy korzystacie ze Snapchata i czy powinnam zacząć udzielać się również tam. Zdania były podzielone, a moja decyzja uzależniona od kilku czynników. Między innymi od ilości chętnych, których okazało się być jak na lekarstwo. Ponadto stwierdziłam, że jeśli coś robić, to porządnie. Sam blog pochłania dość sporo czasu. Do tego dochodzą Facebook i Instagram. Ostatnio również na kanał You Tube przydreptała do mnie całkiem spora grupka osób ;-) Także gdyby dorzucić do tego jeszcze codzienne snapy, mogłabym pomylić świat realny z wirtualnym :p  

Podsumowując... Snapów nie będzie! Ale w zamian za to, postaram nagrywać dla Was więcej filmów. To, jak bardzo spodobał Wam się tygodniowy vlog, przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Dlatego spróbuję zwiększyć swoją youtubową aktywność. Ogromnym plusem jest tu fakt, że filmy nie są usuwane i możecie je obejrzeć nawet za rok ;-)











KURTKA: DIVERSE | SUKIENKA: NEW YORKER | BUTY: ADIDAS | TORBA-WOREK: STRADIVARIUS | ZEGAREK: CLUSE

12 komentarzy:

  1. świetna sukienka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie, z taką figurą i urodą to nawet w woku na ziemniaki wyglądałabyś pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Twoje wieczne komplementy już na zawsze pozostanę najczerwieńszym na świecie burakiem ;-p

      Usuń
  3. Ja nawet z samym blogiem się nie wyrabiam, a instagrama mam zaledwie od 3 miesięcy. Także podziwiam Twoją internetową aktywność.

    Genialny worek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie pochłania to wszystko mnóstwo czasu. Ale jeśli się to uwielbia tak, jak ja, można całkiem sprawnie ogarnąć ;-) A Twój instagram Ewciu podglądam :*

      Usuń
  4. 3 razy TAK ! DZIĘKUJEMY ! :)
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ta kurtka! Uwielbiam wszelkiego typu narzutki i kurtki, bo często się przydają zwłaszcza przy takiej pogodzie jaka ostatnio u nas panuje...Buty są czadowe! Sama poszukuję teraz tego modelu :-) mam gdzieś jeszcze w domu model z licealnych czasów może go odkopię ;-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to będzie Ci ciężko znaleźć te buty, bo wszędzie już wykupione. A pogoda faktycznie doprowadza ostatnio do szału. Miejmy nadzieję, że lipiec będzie ładniejszy ;-)

      Usuń
  7. Ta sukienka, jak i jej długość wygląda na Tobie genialnie! Jestem zachwycona Twoim stylem ubierania i dobierania dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio uwielbiam długość midi :) Super zestaw z Adidasami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.