06 czerwca 2015

BLUZKA W PASKI, JEANSY, TRAMPKI. CZYLI WYGODNY ZESTAW NA CO DZIEŃ



28°C. Pot cieknie po tyłku. W Lublinie trwa właśnie Noc Kultury. Weekend pełen wrażeń. Animacje, występy, stragany z pysznym jedzonkiem. A ja co? Popierdzielam do apteki z receptą na antybiotyk. Ostre zapalenie gardła w czerwcu. Widział kto taki talent? To właśnie ja - taaaakaaa zdolniacha :/












 Kręciu kręciu

 Husiu husiu


BLUZKA, TRAMPKI: H&M (podoba bluzka: TUTAJ) | SPODNIE: ZARA | KURTKA: BONPRIX 

11 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ;) zauroczyła mnie twoja koszulka ;)
    Zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAsz idealne spodnie! Podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka....mnie własnie wzęło zapalenie spojówek i też gardło:( Jesteś piękna i taaaaaaka zgrabna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej! Ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie proste i wygodne polaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, prosty zestawik! Uwielbiam te trampki z H&M, mam białe :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.