30 czerwca 2015

ZWIEWNY KOMBINEZON - KTÓRY WYBRAĆ?




Ostatnie dzwonki wybrzmiały w szkołach w ubiegłym tygodniu. Może to oznaczać tylko jedno: WAKACJE! Niestety nie należę już do tych szczęściarzy, którzy wraz z odebraniem świadectwa rozpoczynają dwumiesięczne błogie lenistwo. Jednak brak wakacyjnych planów powoli zaczyna ulegać zmianie i jest szansa na wyjazd #jupijajeeej

Wszystko stoi jeszcze pod ogromnym znakiem zapytania, ale zupełnie nie przeszkadza mi to w rozglądaniu się za wakacyjną "wyprawką dla blogery" :p Jeśli wyjazd faktycznie dojdzie do skutku, chciałabym przywieźć Wam wszystkim drobne upominki w postaci zdjęć z mnóstwem letnich, plażowych stylizacji.









KOMBINEZON: H&M [SECOND HAND] | NASZYJNIK: ZARA | OKULARY: NO NAME | SANDAŁY: FLEQ.PL


Według mnie w wakacyjny klimat idealnie wpisują się zwiewne kombinezony. Ten, który mam na sobie jest mocno obcisły i przy bardzo wysokich temperaturach raczej się nie sprawdzi. Luźne, falujące na wietrze i nieprzylegające do ciała materiały będą tutaj o wiele lepszą opcją. Dlatego szukam czegoś właśnie w takim klimacie.

Dajcie znać laseczki, który z poniższych najbardziej przypadł Wam do gustu. Bez Waszej pomocy nie będę w stanie wybrać. Najchętniej wzięłabym po jednym z każdej grupy ;-) HELP!!! 



BIAŁE
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK



JEDNOKOLOROWE
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK



WZORY GEOMETRYCZNE



ESY FLORESY

6 komentarzy:

  1. białe, a szczególnie pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak... z każdej grupy spodobał mi się pierwszy od prawej, hihi:)
    ale chyba najbardziej ten fioletowy, no i geometryczny:)
    tak, wiem...chyba nie pomogłam...:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, mega figura! :) Ten kombinezon jest z sh?:O ale masz szczęście! :)
    Na wakacyjny wyjazd widzę... biały, a najbardziej numer 1 i 2! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dziewczęco i delikatnie! Zakochać się można ♥ :D
    Co do kombinezonów, to moim zdaniem: pierwszy (od lewej) biały kombinezon lub ten pierwszy fioletowy (też od lewej) z ostatniego kolażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny masz ten kombinezon i świetnie w nim wyglądasz ( mega zgrabnie ) ! Co do Twojego dylematu to ja kupiłam wczoraj świetny kombinezon taki luźny w sklepie z projektami młodych polskich projektantów, a mam też luźny kombinezon z cienkiego dżinsu bardzo fajny na upały :-) Taki materiał mogę Ci polecić z czystym sumieniem, bo to 100% bawełna ( tu jest link do posta z tym kombinezonem gdybyś chciała zobaczyć o co mi chodzi -> http://misskitin.blogspot.com/2013/07/denim-overall.html# ). Z pokazanych propozycji to zdecydowałabym się na któryś z białych lub ten ciemny jednokolorowy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.